STRONA GŁÓWNA
bellwood.olek.waw.pl Strona Główna bellwood.olek.waw.pl
Forum odtwarzaczy Bellwood, Wiwa i Korr

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RSSRSS  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Olek
2009-08-16, 20:23
Interfejs OBDII (na układzie MAX232)
Autor Wiadomość
Olek
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:26   

10 Październik 2008, 19:12
Sprawdź poprawność montażu ze schematem, mogą być źle podłączone elementy do układu max232 lub kabelek do komputera pod złe piny podłączyłeś. Możesz też mieć problem z zasilaniem, takie śmieci pojawiają się nieraz podczas startu układu max232.
 
 
Rafał
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:26   

14 Październik 2008, 12:49
Interfejs już działa. Ale mam następny problem. a mianowicie. Czy będzie on działał z vectrą A i czy masz może program do tej vectry? Nigdzie nie mogę go znależć. Prosze o pomoc.
 
 
Robson
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:27   

14 Październik 2008, 18:43
Witam!
Mam pytanie czy próbował ktoś z astrą F bom mam wszystkie elementy i chciałbym to zrobić tylko czy to będzie działać?
 
 
pawczito
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:27   

04 Listopad 2008, 23:31
Pytanie do OLKA. Dlaczego tak jest, że ABCom czyta błędy silnika, natomiast nieaktywna jest opcja bloki pomiarowe? dzieki
 
 
maszkun
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:27   

05 Listopad 2008, 19:24
Mam pytanie gdzie szukać tego programu do diagnostyki 'VAC-COM'?
 
 
Buczek21
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:28   

12 Listopad 2008, 21:44
Jest mozliwość aby ten interfejs był kompatybilny z OBD 1??Mam "konkurencje" czyli golfa mk3 z OBD 1 z poczatku produkcji...+,-,linia K i L.Lutowac potrafie,chodz elektronikiem nie jestem...I taki schemacik sobie spokojnie wylutuje..
Z góry dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam.
 
 
Pawczito
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:28   

12 Listopad 2008, 21:49
Witam. Interfejs działa u mnie bezproblemowo. Działają także bloki pomiarowe (parametry podczas jazdy) w ABCom. Samochód z jakim się łączyłem to Vectra B `97 silnik X20DTH ( 2.0 DTI). Rada dla wszystkich: róbcie ten interfejs pomału i dokładnie, a na pewno będzie działać. Dzięki dla Olka za ten interfejs:):)
 
 
SuperEgo
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:28   

16 Listopad 2008, 07:46
Witam!!!

Posiadam Golfa mk3 z 1994 roku z silnikiem 1,4 ABD, a teraz do rzeczy:-)

Układ złożony i wstępnie przetestowany:-)
Mam teraz pytanie dotyczące programu, ściągnąłem z neta taki soft VCDS-PL 805 ale trochę nie wiem jak go obsłużyć więc chciałbym prosić o krótkie info jak sprawdzać i kasować błędy z kontrolera silnika. Jeśli według Was ów program jest nie właściwy to proszę o informacje jaki pobrać i jak go obsłużyć:-)
Proszę też o info skąd wiedzieć gdzie i kiedy "wtyknąć" trzeci przewód:-)

Z góry dzięki!!!
Pozdrawiam!!!
 
 
Darook
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:29   

16 Listopad 2008, 16:21
Witam.
Działa też z Audi A4 1995r.
K-line podłączamy do siódmego pinu.
 
 
Piotrek
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:29   

18 Listopad 2008, 21:13
A jak to działa z gnazdem 10 pinowym? Tam jest oznaczenie literowe u mnie pod jakie literki to sie podpina?
Opel Astra F 1993 C14SE - silnik jest na liście w programach.
 
 
Arek
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:30   

18 Listopad 2008, 22:02
Witam

Kupiłem układ:
MAXIM
MAX232CPA
+0722

Czyto jest zwykły ukłąd czy ten z opisu MAX232CPE+ gdzie trzeba zastosować inne kondensatory? Dzieki za informacje.
I jak kolega wyżej pisze jak podłączyć do gnazda 10 pinowego w Oplu astra?
 
 
Marek
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:30   

19 Listopad 2008, 15:01
Witam,
Ponieważ nie jest dobry w lutowaniu, czy ktoś wykonuje takie interfejsy?
 
 
maszkun
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:30   

02 Grudzień 2008, 21:25
Witam
podłączyłem zasilanie do interfejsu,a wtyczkę RS do komputera.
Z programem do testowania interfejsu działa poprawnie.Niech ktoś powie jakie powinno być napięcie na K-line (mam ok.10,4 Volt)
i czy program VAG-COM,AB-COM powinien wykryć interfejs przed czy po podłączeniu K-line do pin 3,7,12
 
 
rafł
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:31   

06 Grudzień 2008, 09:42
Witam powiem że odpaliłem z samochodem astra G II z silnikiem 2.0 DTH 2003r mialem maly problem z ukladem ale jakos poszlo. Z góry dzięki
 
 
fragles34
Gość
Wysłany: 2009-03-31, 21:31   

06 Grudzień 2008, 19:00
Witam. Działa z silnikiem, poduszką, centralnym zamkiem. Problem z licznikiem. Vectra B 1,8 16V 1998r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group