Otwarty przez: Olek 2009-08-16, 21:23 |
Interfejs OBDII (na układzie MAX232) |
Autor |
Wiadomość |
lobos80
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:38
|
|
|
01 Marzec 2009, 09:13
Dla Corsy 1.0 12V z ABCOM działa (bloki pomiarowe i kody błedów)
pozdrawiam Autora
dzięki |
|
|
|
|
|
Domin
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:38
|
|
|
04 Marzec 2009, 18:59
To jak to w koncu jest, bo czesc osob pisze ze im dziala a czesc, ze na schemacie jest blad. Wlasnie zamierzam go sobie poskladac i chcialbym miec pewnosc co do schematu :) |
|
|
|
|
Gutek
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:38
|
|
|
05 Marzec 2009, 00:47
Witam Cie!
Wlasnie zabralem sie za budowanie tego fejsika ale widze ze dzis wprowadziles zmiany do schematu.. ja jestem cienki z elektroniki i nie kumam gdzie tam jaka polaryzacja zostala zmieniona;/ mam taka prozbe zebys wstawil poprawiony wzor plytki i tej co jest widok od rozmieszczenia elementow. ?? |
|
|
|
|
Wojtek
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:39
|
|
|
07 Marzec 2009, 19:39
Witam. Mam pytanko czy ten interfejs zadziała z Omegą B (1994r.) silnik X25DT. W programie opel-tech 2 jest ten motor dla omegi, aczkolwiek w roczniku 1997, czy ma to jakieś znaczenie ? |
|
|
|
|
Elektron
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:39
|
|
|
12 Marzec 2009, 19:59
Uwaga - w przypadku użycia stabilizatora 7805 (bez "L") w dużej obudowie (TO-220) - należy wrócić uwagę, że ma zamienione miejscami wejście z wyjściem. Trzeba go obrócić o 180 stopni - "buźką" na zewnątrz, radiatorem do max-a. |
|
|
|
|
Zbiornik
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:39
|
|
|
13 Marzec 2009, 17:27
Zrobiłem inny interfejs. Na transoptorach. W aucie mam obd1 golf 3 ( 93r). Połączył się bezproblemowo i w przeciwieństwie do tego schematu ma wyprowadzone dwie linie K i L (nie tylko K) wtedy jest większa pewność że zadziała w danym samochodzie. |
|
|
|
|
Miki
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:40
|
|
|
13 Marzec 2009, 21:29
Sprzęt działa z Vectra 98 X16XEL kondensatory wlutowane z polaryzacją jak na poprawionym schemacie (w przeciwnym razie MAX232 uszkodzi się) jeśli chodzi o oprogramowanie to OPCOM, ABCOM i TECH2 |
|
|
|
|
satek
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:40
|
|
|
17 Marzec 2009, 09:55
witam, czy mógł by ktoś wskazać który to jest C3 i C4 na rozmieszczeniu płytki?? choć opisać które to są kondensatory na widoku płytki |
|
|
|
|
00gtw00
Gość
|
Wysłany: 2009-03-31, 22:41
|
|
|
30 Marzec 2009, 07:18
C3, C4, C5, C6 - 1uF/16V 4x czyli wszystkie 1uF a to już jest zaznaczone na stronie montażowej płytki.
Interfejs działa z Passat B5 1.9tdi 06/2000r. |
|
|
|
|
|
Gutek
Gość
|
|
|
|
|
cezar
Gość
|
Wysłany: 2009-04-01, 02:23
|
|
|
rzeczywiscie na schemacie zamienione sa piny 4 i 16 podlaczenia do gniazda ODB2.
Kosztowalo mnie to stabilizator, MAX i wystrzelony elekrtolit. |
|
|
|
|
cezar
Gość
|
Wysłany: 2009-04-02, 17:23
|
|
|
Komus udalo sie uruchomic na przejsciowce USB? Mam przejsciowke na chipie Profilic. Wszystkie testy przechodza ok jednak nie da sie nawiazac polaczenia ... |
|
|
|
|
00gtw00
Gość
|
Wysłany: 2009-04-06, 18:28
|
|
|
Działa z VW Bora 1.9tdi i Audi A4 1.9tdi :) nie wiem czemu w moim wypadku strasznie grzeje się stabilizator :/ ale układ działa poprawnie. Dodam że audi i vw diagnozowałem na vag-com 0.8PL oraz Polski VAG 4.9 |
|
|
|
|
cezar
Gość
|
Wysłany: 2009-04-12, 20:31
|
|
|
Moge potwierdzic ze uklad dziala poprawnie z przejsciowka USB oparta na chipie FTDI. |
|
|
|
|
Marcin
Gość
|
Wysłany: 2009-04-23, 14:42
|
|
|
Układ działa z Opel Astra G r.98 2.0 (X20XEV). Dzięki i pozdrawiam. Dla kogoś, kto nie chce, nie lubi bawić się z wytrawianiem płytki, polecam użycie płytki uniwersalnej, ja tak zrobiłem i wszystko gra ! |
|
|
|
|
|