STRONA GŁÓWNA
bellwood.olek.waw.pl Strona Główna bellwood.olek.waw.pl
Forum odtwarzaczy Bellwood, Wiwa i Korr

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RSSRSS  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czy mogę zamienić soft
Autor Wiadomość
kolman 
Początkujący


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2
Wysłany: 2006-04-14, 23:51   czy mogę zamienić soft

mam 301A soft A822 s5_dw. czy mogę go zmienić na A156. chcę wymienić na jakiś nowszy bo mi po 38 minutach prawie każdej płytki odtwarzanie zawiesza się. pytam bo jestem zupełnie zielony a nie chcę go wysłać do Pana Boga.
_________________
oj nowy
 
 
Harry Angel 
Moderator



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 19
Wysłany: 2006-04-15, 00:42   Re: czy mogę zamienić soft

kolman napisał/a:
mam 301A soft A822 s5_dw. czy mogę go zmienić na A156. chcę wymienić na jakiś nowszy bo mi po 38 minutach prawie każdej płytki odtwarzanie zawiesza się. pytam bo jestem zupełnie zielony a nie chcę go wysłać do Pana Boga.

Myślę, że w takiej sytuacji warto spróbować zmienić soft. Oczywiście, zawsze istnieje ryzyko, że coś padnie, ale skoro i tak pada, to czemu nie? Na początek możesz wgrać oficjalny soft, czyli ver. A135 i jakby co, to reklamować. Jak na tym sofcie przestanie padać po tych 38 min., to go zostaw. Jak mawiali starożytni Grecy: "Lepszy działający Bellwood, niż DTS na dachu" (czy jakoś tak). Lepsze jest wrogiem dobrego.
Firmware znajdziesz TU

Pozdrawiam
 
 
Olek 
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 128
Wysłany: 2006-04-15, 00:43   

nie wszyscy sa zdowoleni z A156, moze sprobuj z A135
jezeli zastosujesz sie do instrukcji wgrywania to prawdopodobienstwo ze bell wyladuje w Bellwood Raju jest bardzo bardzo niewielke
 
 
1000
Początkujący


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 3
Wysłany: 2006-04-15, 16:59   

Mam Belka 301A był w nim soft A135