STRONA GŁÓWNA
|
bellwood.olek.waw.pl
Forum odtwarzaczy Bellwood, Wiwa i Korr
|
No i serwis! |
Autor |
Wiadomość |
Juno
Początkujący
Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 8
|
Wysłany: 2006-07-28, 12:29 No i serwis!
|
|
|
Dotyczy Bella 301 (czerwiec 2004) z softem 8156 z DTS. Czasami nie świeciła się czerwona kontrolka w położeniu stanby aż wczoraj (bez płyty w napędzie) zaczął rzęzić. Wyłączyłem go on/off. Rano włożyłem płytę DVD i coś nie bardzo chciał odtworzyć (migotanie, śnieżenie z pasami), za drugim razem poszło dobrze ale pomyślałem, że jak zrobię ponowny upgrade tego samego softu to może się coś poprawi. Niestety upgrade zakończyło się STOPem a Bell nie przeszedł w stanby, czekałem z 30 min. Musiałem wyłączyć na twardo on/off. Po ponownym włączeniu nic już nie działa. Ani on/off ani led ani tym bardziej napęd i wyświetlacz. Czy ktoś przypomni mi adres serwisu bo zapomniałem. Dzięki. |
Ostatnio zmieniony przez Juno 2006-07-28, 12:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
|
mac
Junior Admin
Dołączył: 16 Maj 2006 Posty: 143
|
Wysłany: 2006-07-28, 15:44 Re: No i serwis!
|
|
|
Juno napisał/a: | Dotyczy Bella 301 (czerwiec 2004) z softem 8156 z DTS. Czasami nie świeciła się czerwona kontrolka w położeniu stanby aż wczoraj (bez płyty w napędzie) zaczął rzęzić. Wyłączyłem go on/off. Rano włożyłem płytę DVD i coś nie bardzo chciał odtworzyć (migotanie, śnieżenie z pasami), za drugim razem poszło dobrze ale pomyślałem, że jak zrobię ponowny upgrade tego samego softu to może się coś poprawi. Niestety upgrade zakończyło się STOPem a Bell nie przeszedł w stanby, czekałem z 30 min. Musiałem wyłączyć na twardo on/off. Po ponownym włączeniu nic już nie działa. Ani on/off ani led ani tym bardziej napęd i wyświetlacz. Czy ktoś przypomni mi adres serwisu bo zapomniałem. Dzięki. |
Proszę bardzo :
Proabit Sp. z o.o
ul.Miedziana 11
00-958 Warszawa
pozdrawiam |
|
|
|
|
Juno
Początkujący
Dołączył: 21 Maj 2006 Posty: 8
|
Wysłany: 2006-07-28, 16:06
|
|
|
Dziękuję. I proszę wybaczyć lenistwo i gapiostwo. Ten adres jest mi znany ale po prostu zapomniałem, że to jednocześnie adres serwisu. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2006-09-20, 10:25 ]
Proszę bardzo :
Proabit Sp. z o.o
ul.Miedziana 11
00-958 Warszawa
pozdrawiam[/quote]
No i Bell poszedł do serwisu 07 08 a wrócił 31 08 (do naprawy został przyjęty dopiero 29 08 czyli leżał 22 dni w serwisie) za 70 zł (bez kosztów wysyłki. Ale to nic. Wrócił i jest nadal niesprawny. A wymieniony został (ponoć silnik i płytka MPEG2. Jednak teraz nie reaguje na pilota, filmy w formacie DVD się zacinają albo i ponownie wyrzuca do pozycji loading. Napisałem do serwisu czy ponownie na swój koszt (po gwarancji) ma wysyłać DVD do serwisu i jak na razie cierpliwie 3 dzień czekam na odpowiedź.
[ Dodano: 2006-10-01, 15:08 ]
No i niestety. Ponownie (przyznaję na koszt Proabitu) posłałem Bella do serwisu. Wysłałem 8 dni temu. Myślę, że nie będę musiał czekać znowu miesiąc. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|